Διαγωνίσματα
|
|
Ωριαία Διαγωνίσματα
|
Πρόκειται για ωριαία διαγωνίσματα στα αντίστοιχα κεφάλαια που έχουν γράψει οι μαθητές μου τα τελευταία χρόνια. ΄Ολα τα διαγωνίσματα έχουν την ακόλουθη διάρθρωση: Απαρτίζονται από δύο ζητήματα. Το πρώτο ερώτημα κάθε ζητήματος είναι πάντοτε μία άσκηση του σχολικού βιβλίου (Α' ή Β' ομάδας). Το δεύτερο περιέχει ένα ή περισσότερα ερωτήματα επί αυτής. Yπάρχουν πολλοί λόγοι που συνηγορούν για αυτή την επιλογή. Ο σπουδαιότερος είναι ότι οι μαθητές πρέπει να μάθουν να χρησιμοποιούν το βιβλίο τους. Και να δουλεύουν κριτικά με αυτό. Να μάθουν να αναμετρώνται με τις όποιες δυσκολίες του. Το σχολικό βιβλίο είναι ένα σημείο αναφοράς και πρέπει να αποτελεί το ελάχιστο σημείο ελέγχου των γνώσεων. 'Ενας άλλος λόγος είναι ότι πρέπει να επιβραβεύεται και η προσπάθεια ενός μαθητή που έχει ασχοληθεί λίγο: Η επιλογή υλικού από το σχολικό βιβλίο αποτρέπει την ολική αποτυχία. |
Γ' Τάξη |
Θετική και Τεχνολογική Κατεύθυνση |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Γ' Τάξη |
Γενική Παιδεία |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Β' Τάξη |
Θετική και Τεχνολογική Κατεύθυνση |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Β' Τάξη |
'Αλγεβρα |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Β' Τάξη |
Γεωμετρία |
|
|
Τρίωρα Διαγωνίσματα Κατεύθυνσης Γ' Λυκείου |
Tα τρίωρα διαγωνίσματα. αφορούν τους μαθητές της κατεύθυνσης της Γ' τάξης. Τα διαγωνίσματα αυτά, γίνονται αφ' ενός για να βοηθήσουν στην οργάνωση της μελέτης με την επανάληψη και αφ' ετέρου για να προετοιμάσουν τα παιδιά για τις τελικές κρίσιμες εξετάσεις. Τα δύο πρώτα χρόνια εφαρμογής του νέου συστήματος εξετάσεων χρησιμοποίησα ένα μόνο τρίωρο για το πρώτο μισό της ύλης ενώ τα επόμενα χρόνια δύο διαγωνίσματα. Χρησιμοποιούνται οι τρεις πρώτες διδακτικές ώρες και με δανεισμό από συναδέλφους άλλων ειδικότήτων που ενδεχομένως βοηθούν στην επιτήρηση. Τα διαγωνίσματα από το σχολικό έτος 2005-2006 και μετά έγιναν από κοινού με τους υπόλοιπους διδάσκοντες του μαθήματος.
|
Σχολικό 'Ετος |
1ο Τρίωρο Διαγώνισμα.
Χρόνος: Μέσον Ιανουαρίου
Ύλη: Απότην αρχή έως και το ρυθμό μεταβολής |
2ο Τρίωρο Διαγώνισμα.
Χρόνος: Τέλη Μαρτίου-Αρχές Απριλίου
Ύλη: Από το θεώρημα μέσης τιμής έως το τέλος |
1999-2000 |
|
|
2000-2001 |
|
|
2001-2002 |
||
2002-2003 |
||
2003-2004 |
||
2004-2005 |
||
2005-2006 |
||
2006-2007 |
||
2007-2008 |
||
2008-2009 |
||
2009-2010 |
||
2010-2011 |
||
2011-2012 |
1112a.pdf | 1112b.pdf |
2012-2013 |
||
2013-2014 |
||
2014-2015 |
||
2015-2016 |
|
Θέματα Προαγωγικών Εξετάσεων |
Έχω συμπεριλάβει διάφορα θέματα προαγωγικών εξετάσεων που μετείχα στην σύνταξη τους. 'Ολα εκτός από τα θέματα του 2010 είχαν εκτός απο μένα και άλλους εισηγητές.
|
2005 |
||
2005 |
||
2005 |
||
2006 |
||
2007 |
||
2007 |
||
2008 |
||
2010 |
||
2010 |
||
2011 |
||
2011 |
||
2012 |
A' 'Αλγεβρα 2012-Εκφωνήσεις.pdf | |
2012 |
Β' Κατεύθυνση 2012-Εκφωνήσεις.pdf |