1979 |
Ο
Δείκτης Νοημοσύνης, Διάλογοι (έκδοση ΕΜΕΔΙΠΑΙ)
9-19, |
1981
|
Τα αξιώματα συνεχείας. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ, 24, 1981,
σελ. 94-126
|
1983
|
Πόσο Κανονική είναι η Κανονική Κατανομή; ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ, 20, 1983,
σελ. 28-47
|
1984
|
Αξιολόγηση της επίδοσης και Αναλυτικά
Προγράμματα.
ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ, 23-24, 1984, σελ. 15-28
|
1985
|
Από τα Αναλυτικά Προγράμματα ύλης στα Αναλυτικά
Προγράμματα στόχων.
Πρακτικά 2ου Παν. Συν. Μαθηματικής Παιδείας
ΕΜΕ. ΕΜΕ, 1985, σελ. 241-262
|
1985
|
Τα θεωρήματα Bοlzano, Weierstrass, Rolle
και η δομή του R.
EΥΚΛΕΙΔΗΣ Γ', 8, 1985,
σελ. 37-47
|
1989
|
Διδασκαλία με διδακτικούς στόχους. (Πειραματική
Ερευνα).
[Μαζί με τον Θ.Χ. Ιγνατιάδη
] ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Γ', 22, 1989, σελ. 31-101
|
1990
|
Εικόνες από μία έρευνα. ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, 51, 1990, σελ. 25-39
|
1991
|
Έλεγχοι
χι-τετράγωνο γιά μικρά δείγματα. ΔΙΑΣΤΑΣΗ, 1-2, 1991 σελ. 39-57
|
1992 |
H
Θεωρία Χαρακτήρων στην Θεωρία Αριθμών (αδημοσίευτο) |
1995
|
Σχέσεις Αλγεβρικής Εξάρτησης. Διπλωματική Εργασία γιά το Μεταπτυχιακό
Τμήμα Ειδίκευσης ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ. ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
1995
|
1997
|
Γενικευμένες κυρτότητες και Δίσκοι. (Διδακτορική Διατριβή).
ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ. ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ 1997
|
1999
|
Μαθηματικά Α' Γυμνασίου. ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ, 1999
(με τους Ε. Μάκρα, Μ. Σαλίχο)
|
1999
|
Μαθηματικά Β' Γυμνασίου. ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ, 1999
(με τους Ε. Μάκρα, Μ. Σαλίχο)
|
1999
|
Μαθηματικά Γ' Γυμνασίου. ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ, 1999
(με τους Ε. Μάκρα, Μ. Σαλίχο)
|
2000
|
Μαθηματικά Α' Λυκείου. 'Αλγεβρα. Τόμοι 1-2, ΕΚΔΟΣΕΙΣ
ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ, 2000
(με τους Ε. Μάκρα, Μ. Σαλίχο)
|
2000
|
Μαθηματικά Β' Λυκείου. 'Αλγεβρα Γεν. Παιδείας. ΕΚΔΟΣΕΙΣ
ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ, 2000
(με τους Ε. Μάκρα, Μ. Σαλίχο)
|
2001
|
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Β' Λυκείου. ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ, 2001
(με τους Ε. Μάκρα, Μ. Σαλίχο)
|
2007
|
Παρατηρήσεις στα Θέματα Θετικής και
Τεχνολογικής Κατεύθυνσης του έτους 2007 |
2009
|
Η συναρτησιακή εξίσωση του Cauchy, Εκθέτης
1, 2009
|
2010
|
Ο
Δάσκαλος των Μαθηματικών. Προϋποθέσεις, Ρόλοι Επιμόρφωση
Πρακτικά 27ου Παν. Συν. Μαθηματικής Παιδείας
ΕΜΕ. ΕΜΕ, 201 σελ. 127-137
|
2013
|
γινομένων γαρ πάντων κατά τον λόγον. ∆ιδασκαλία και Απόδειξη στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης της Γ ́ Λυκείου. Εισήγηση σε ημερίδα της Σχολής Καλαμαρί (Θεσσαλονίκη) (27-3-2013)
|
2014 |
Διδασκαλία των κωνικών τομών. Μία πρόταση Εισήγηση σε Σεμινάριο Σχολικών Συμβούλων Α΄Αθήνας (27-11-2014)
|
2014
| Καθηγητές Θετικών Επιστημών στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία. Πρακτικά 1ου Συνέδριο ΔΕΠΠΣ "Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία. Απαντώντας στις προκλήσεις του σήμερα, ανιχνεύοντας τις προοπτικές του αύριο"
|
2015 |
Αυθεντία εναντίον Αριστείας. Η περίπτωση των προτύπων πειραματικών σχολείων.
Αναρτήθηκε στα http://ppschools.blogspot.com και https://www.alfavita.gr
|
2015
| Λέσχες Ανάγνωσης και η απόλαυση του ειδέναι. Διημερίδα 2ου Πειραματικού Λυκείου Αθηνών: "Οι Θετικές Επιστήμες ως Πολιτισμικό Αγαθό" |
2016 |
Μία Εισαγωγή στους Μιγαδικούς Αριθμούς. Εκθέτης 16, 2016
|
2016
|
Πλαισιώσεις του σχολικού βιβλίου
Εισήγηση σε ημερίδα του Παραρτήματος ΕΜΕ Θεσσαλονίκης (12-12-2016)
|
2017
|
|
2017
|
Τα Θέματα Πανελληνίων εξετάσεων Μαθηματικών Προσανατολισμού 2017 & η πρόσληψη τους από την μαθηματική κοινότητα |
2019
|
Ελληνική Μαθηματική Εκπαίδευση και αξιολόγηση PISA (Μαζί με Α. Στράντζαλο, Ε. Αναστασοπούλου)
|
2019
|
Διαφοροποιημένη διδασκαλία στα Μαθηματικά Προσανατολισμού της Γ΄ Λυκείου
Εισήγηση σε ημερίδα του Παραρτήματος ΕΜΕ Βοιωτίας (6-10-2019)
|
|
2020 |
Η συνδιδασκαλία Μαθηματικών στη Μ.Ν.Α.Ε.Επιμόρφωση Επιμορφωτών (ΙΕΠ)
|
|
2020 |
Επιμόρφωση στο Μαθηματικό Γραμματισμό Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών (ΙΕΠ) |
|
2021 |
Η επόμενη ημέρα. Ιεραρχήσεις και διαφοροποιήσεις με την επάνοδο στις σχολικές αίθουσες. Εισήγηση σε Σεμινάριο μαθηματικών του 3ου ΠΕΚΕΣ Αττικής.(6-4-21)
|
|
2022 | Κυρτές Συναρτήσεις Κείμενο
(με προσθήκες) εσήγησης σε ημερίδα (17-12-17) του Παραρτήματος
ΕΜΕ Ιωαννίνων και του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Φροντιστών Βορειοδυτικής
Ελλάδος.
| |
2022 | Διαγωνίσματα Γ' Λυκείου Θετικής-Τεχνολογικής Κατεύθυνσης 1999-2016 | |