΄Οποτε μπορώ μετέχω στην οργάνωση σχολικών εορτών. Για πολλούς λόγους: Γιατί θεωρώ
ότι έχουμε χρέος απέναντι στην Ιστορική Μνήμη. Γιατί
μπορούμε να διδαχθούμε στον χειρισμό του μέλλοντος.
Γιατί έχουν αξιόλογο παιδευτικό ρόλο ιδίως για τα παιδιά που
μετέχουν. Και γιατί με ευχαριστεί.
Θεωρώ ότι στην οργάνωση μίας σχολικής εορτής ο δάσκαλος πρέπει να έχει
τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο. Θα βάλει τους άξονες,
θα μοιράσει ρόλους, θα συντονίσει, θα απαιτήσει πειθαρχία.
Συνηθίζω να λέωστα παιδιά, εκ των ενόντων, και μερικά πράγματα για την ιστορική
σημασία της επετείου και να εξηγώ τις βασικές επιλογές.
Απο κει και πέρα η δημιουργικότητα των παιδιών μπορεί
να δώσει πολύ καλά αποτελέσματα.
Προτιμώ σε ένα εορτασμό να έχω μεγάλη ένταση σε μικρή διάρκεια (που
νομίζω ότι πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 30' και 45').
Για την 28-10-2007 χρησιμοποίησα μία πολύ διαδεδομένη πρακτική: Την ταυτόχρονη
προβολή διαφανειών για να συνοδεύσει τα υπόλοιπα επί
σκηνής δρώμενα.
|